საიტის ანალიზი thebodyshop.ge
The Body Shop-ის ელექტრონული კომერციის წარმომადგენლობა საქართველოში, thebodyshop.ge, რომელიც 2019 წელს დაარსდა, წარმოადგენს საერთაშორისო ბრენდის ერთგულებას ადგილობრივი ბაზრის მიმართ, აქცენტით ეთიკურად მოპოვებულ, სისასტიკისგან თავისუფალ და სულ უფრო ვეგანურ სილამაზის პროდუქტებზე. როგორც The Body Shop International Limited-ის პირდაპირი გაგრძელება, ეს დომენი ქართველ მომხმარებლებს სთავაზობს წვდომას პირადი მოვლის ფართო სპექტრზე, დაწყებული ვიტამინ E-ს შემცველი პოპულარული კანის მოვლის საშუალებებიდან და შხაპის გელებიდან, დამთავრებული დეკორატიული კოსმეტიკითა და სუნამოებით, რაც შეესაბამება საქართველოში შეგნებული მომხმარებლობის მზარდ მოთხოვნას. საიტის ინტეგრაცია Google Tag Manager-თან და აქტიური სოციალური მედია წარმომადგენლობა YouTube-ზე, Facebook-სა და Instagram-ზე მიუთითებს ციფრული ჩართულობის თანამედროვე მიდგომაზე, რომელიც მიზნად ისახავს ქართველ აუდიტორიასთან დაკავშირებას, რომელიც აფასებს როგორც პროდუქტის ხარისხს, ასევე ბრენდის ღირებულებებს.