საიტის ანალიზი thermocenter.ge
შპს "თერმო ცენტრი" ოპერირებს ვებგვერდს thermocenter.ge, როგორც ონლაინ მაღაზიას, რომელიც სპეციალიზირებულია სამშენებლო და სარემონტო მასალებზე და აქცენტს კონკურენტულ ფასებზე აკეთებს. 2013 წელს დაარსებული ვებგვერდი იყენებს Google Tag Manager-სა და Facebook Pixel-ს, რაც მიუთითებს ციფრულ მარკეტინგსა და ანალიტიკაზე ფოკუსირებაზე, რაც გავრცელებულია ქართული ელექტრონული კომერციის ბიზნესებისთვის, რომლებიც უფრო ფართო აუდიტორიის მოზიდვას ისახავენ მიზნად. მისი წარმოდგენა Facebook-სა და Instagram-ზე მიანიშნებს ჩართულობის სტრატეგიაზე, რომელიც მორგებულია ქართველი მომხმარებლების ჩვევებზე. მყარი ტექნიკური აღჭურვილობითა და მკაფიო შეთავაზებით, thermocenter.ge პოზიციონირებს, როგორც მნიშვნელოვანი მოთამაშე საქართველოს მზარდ ონლაინ საცალო ბაზარზე სამშენებლო მასალებისთვის.