საიტის ანალიზი tolia.ge
Tolia.ge არის 1997 წელს დაფუძნებული ქართული ბრენდის, „ტოლია“ ნაყინის ონლაინ წარმომადგენლობა. ვებგვერდი ხაზს უსვამს მათი გემოების მრავალფეროვან ასორტიმენტს, რომელიც მიზნად ისახავს ნოსტალგიური ბავშვობის მოგონებებისა და ნაყინის უბრალო სიამოვნების გაღვივებას. საიტი, რომელიც 2006 წელს დარეგისტრირდა შპს „ქართუ უნივერსალის“ სახელით, მიუთითებს მის ხანგრძლივ არსებობაზე ქართულ საკონდიტრო ბაზარზე, რაც გამყარებულია ძირითად პლატფორმებზე აქტიური სოციალური მედია ჩართულობით. მიუხედავად იმისა, რომ ტექნიკური დეტალები სტანდარტულია, ბრენდის ფოკუსირება ემოციურ კავშირზე და მისი ჩამოყალიბებული ისტორია მიანიშნებს ძლიერ სამომხმარებლო მიმზიდველობაზე საქართველოს კონკურენტულ კვების პროდუქტებისა და სასმელების სექტორში.