საიტის ანალიზი vona.ge
Vona.ge, რომელიც 2012 წელს დაფუძნდა და Vonage Business Inc.-ის მიერ არის რეგისტრირებული, როგორც ჩანს, წარმოადგენს მორგებულ დომენს, რომელსაც Bitly მართავს, რაც მიანიშნებს ბმულების შემცირებაზე და, პოტენციურად, ბრენდის მართვაზე მისი მომხმარებლებისთვის. მიუხედავად იმისა, რომ ვებსაიტი ამჟამად იყენებს Bitly-ის მიერ გენერირებულ ქვე-დომენს და აქცენტს აკეთებს ქუქიების მართვაზე, მისი სოციალური მედიის არსებობა Twitter-ზე, Facebook-ზე, LinkedIn-სა და Instagram-ზე მიუთითებს უფრო ფართო აუდიტორიასთან ურთიერთობის მცდელობაზე. WordPress-ზე ოპერირება და Google Tag Manager-ის გამოყენება მიუთითებს სტანდარტულ, თუმცა ეფექტურ ტექნიკურ წყობაზე, რაც მას წარმოაჩენს, როგორც ინსტრუმენტს ან სერვისს, რომელიც, სავარაუდოდ, მიმართულია ბიზნესებზე, რომლებიც ეძებენ გამარტივებულ ციფრულ კომუნიკაციას საქართველოს ბაზარზე.