საიტის ანალიზი wasabi.ge
ეს ვებსაიტი, wasabi.ge, დარეგისტრირდა 2018 წლის მარტში კომპანიის მიერ "Odessa Hospitality", რაც მიანიშნებს კავშირზე საქართველოში არსებულ სტუმართმოყვარეობის ან რესტორნების სექტორთან. სათაური და H1 სათაურები, "მთავარი" და "უნიკალური გემო", ნათლად მიუთითებს კულინარიულ გამოცდილებაზე ფოკუსირებაზე. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად აჩვენებს შეტყობინებას "არასამუშაო საათებში", სოციალური მედიის ბმულების (Facebook, Instagram) და საკონტაქტო ინფორმაციის არსებობა მიუთითებს აქტიურ მომხმარებელზე ორიენტირებულ ბიზნესზე, რომელიც მიზნად ისახავს ჩართულობის გაზრდას. საიტი იყენებს ვებ ანალიტიკის სტანდარტულ ინსტრუმენტებს, რაც ასახავს ქართული ონლაინ ბიზნესისთვის გავრცელებულ პრაქტიკას, რომელიც ცდილობს მომხმარებლის ქცევის თვალყურის დევნებას და მათი ციფრული წარმომადგენლობის ოპტიმიზაციას.