საიტის ანალიზი winerykhareba.ge
"ღვინის კომპანია ხარება (winerykhareba.ge) არის 2011 წელს დაარსებული ქართული ღვინის ერთ-ერთი წამყვანი მწარმოებლის ოფიციალური ონლაინ წარმომადგენლობა. როგორც საქართველოს მდიდარ მევენახეობა-მეღვინეობის ლანდშაფტში მნიშვნელოვანი მოთამაშე, საიტი, სავარაუდოდ, მიმართულია როგორც ადგილობრივი მომხმარებლებისთვის, ასევე საერთაშორისო ღვინის მოყვარულებისთვის, რომლებიც ცდილობენ შეისწავლონ და შეიძინონ ქართული ღვინოები, აქცენტით მათ მშრალ წითელ ჯიშებზე, როგორც ეს სათაურებიდან ჩანს. სოციალური მედიის ფართო ინტეგრაცია (Twitter, YouTube, Facebook, LinkedIn, Instagram) ასახავს ბრენდის მშენებლობისა და მომხმარებელთან ურთიერთობის თანამედროვე მიდგომას, რაც შეესაბამება იმას, თუ როგორ იყენებენ წამყვანი ქართული კომპანიები ციფრულ პლატფორმებს თავიანთ აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებლის ჩართულობის კონკრეტული მეტრიკა არ არის ხელმისაწვდომი, HTTPS ჩართვა და Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის გამოყენება მიუთითებს ტექნიკურად გამართულ და მონაცემებზე დაფუძნებულ საოპერაციო სტრატეგიაზე."