საიტის ანალიზი wonderland.ge
Wonderland.ge, რომელიც 2009 წელს დაარსდა, საკუთარ თავს საქართველოს მიმართულების მართვის კომპანიად (DMC) წარმოაჩენს და გთავაზობთ კურირებულ სამოგზაურო გამოცდილებას. ათწლეულზე მეტი ხნის ისტორიისა და Google Analytics-ისა და Tag Manager-ით მითითებული მყარი ციფრული წარმომადგენლობის საფუძველზე, საიტი, სავარაუდოდ, ორიენტირებულია როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო ტურისტებზე, რომლებიც ცდილობენ საქართველოს მრავალფეროვანი ღირსშესანიშნაობების შესწავლას, ბათუმის სანაპიროდან თუშეთის საფეხმავლო მარშრუტებამდე. "მსოფლიოს შესწავლისა" და კონკრეტული საერთაშორისო მიმართულებების ჩართვა მიანიშნებს უფრო ფართო მისწრაფებაზე, წარმოაჩინოს საქართველო გლობალურ სამოგზაურო კონტექსტში და მოიზიდოს ციფრულად ჩართული აუდიტორია, რომელიც აქტიურია ისეთ პლატფორმებზე, როგორიცაა Facebook და Instagram.