საიტის ანალიზი oneill.ge
Dressup.ge, რომელზე წვდომა შესაძლებელია oneill.ge-ზე, როგორც ჩანს, შედარებით ახალი ონლაინ მაღაზიაა, რომელიც 2024 წლის მაისში გაეშვა და ორიენტირებულია საერთაშორისო ბრენდების ტანსაცმელზე, ფეხსაცმელსა და აქსესუარებზე. საიტი იყენებს პოპულარულ სოციალურ მედია პლატფორმებს, როგორიცაა Facebook და Instagram, ასევე Google Tag Manager-სა და Facebook Pixel-ს ანალიტიკისთვის, და მიზნად ისახავს ფართო ქართული აუდიტორიის მოზიდვას. უფასო მიწოდება მთელი ქვეყნის მასშტაბით ძლიერი წამახალისებელი ფაქტორია, რომელიც შეესაბამება ელექტრონული კომერციის ტენდენციებს საქართველოში, სადაც კომფორტი და ხელმისაწვდომობა ონლაინ მყიდველებისთვის მთავარი მამოძრავებელი ძალაა. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებელთა შეფასებები ჯერ არ არის ხელმისაწვდომი, საიტის ტექნიკური პარამეტრები და ცნობილ ბრენდებზე ფოკუსირება მიუთითებს ძალისხმევაზე, მოიპოვოს სანდოობა და კონკურენცია გაუწიოს საქართველოს ციფრული საცალო ვაჭრობის მზარდ სივრცეში.