საიტის ანალიზი technodom.ge
Dressup.ge საქართველოში ონლაინ-ფეშენ-რითეილერის სახით ფუნქციონირებს და საერთაშორისო ბრენდების ტანსაცმლის, ფეხსაცმლისა და აქსესუარების ფართო არჩევანს გთავაზობთ. მიუხედავად იმისა, რომ დომენი ახლახან შეიქმნა, Google Tag Manager-თან და Facebook Pixel-თან მისი ინტეგრაცია ციფრული მარკეტინგისა და მომხმარებელთა ჩართულობის სტრატეგიულ მიდგომაზე მიუთითებს, რაც ქართულ ბაზარზე ამბიციური ელექტრონული კომერციის მოთამაშეებისთვისაა დამახასიათებელი. სოციალური მედიის ვრცელი ბმულების (YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn) არსებობა ბრენდის ცნობადობის ამაღლებისა და ფართო აუდიტორიასთან დაკავშირების ვალდებულებაზე მიუთითებს. საიტის აქცენტი უფასო მიწოდებაზე მთელი საქართველოს მასშტაბით, კიდევ უფრო შეესაბამება მომხმარებელთა მოლოდინებს საქართველოში და მიზნად ისახავს მომხმარებლებისთვის მოსახერხებელი სავაჭრო გამოცდილების უზრუნველყოფას.