საიტის ანალიზი susna.ge

ვებგვერდი susna.ge, რომელიც ბრენდ "ბარისტოს" სახელით ოპერირებს, პოზიციონირებს, როგორც სასმელებისა და წასახემსებლების ავტომატიზებული გადაწყვეტილებების მიმწოდებელი, რომელიც ხაზს უსვამს, რომ ეს არის "მეტის მეტი, ვიდრე უბრალოდ ყავა". მიუხედავად იმისა, რომ საიტის პირდაპირი ჩამონათვალი gde.ge-ზე ორიენტირებულია პროდუქციის შეთავაზებაზე, მათ შორის Rheavendors-ისა და WMF-ის ყავის აპარატებზე და Bourbon Arabica-ს მარცვლებზე, მისი ძირითადი აუდიტორია, სავარაუდოდ, მოიცავს ბიზნესებს, რომლებიც ცდილობენ დააყენონ სავაჭრო აპარატები თავიანთი თანამშრომლებისთვის ან კლიენტებისთვის. მომსახურების სექტორის ზრდისა და ქართულ ბიზნესში მოხერხებულობის გადაწყვეტილებების მზარდი დანერგვის გათვალისწინებით, როგორც ჩანს, "ბარისტო" ეხმაურება ხელმისაწვდომი, ხარისხიანი გამაგრილებელი სასმელების მზარდ მოთხოვნას ბაზარზე. Facebook Pixel-ის არსებობა მიუთითებს სოციალური მედიის გამოყენების განზრახვაზე მომხმარებლების მოსაზიდად, რაც ქართული ბიზნესისთვის გავრცელებული სტრატეგიაა, თუმცა სოციალური ბმულებისა და მომხმარებლების მიმოხილვების ნაკლებობა თავად საიტზე მიუთითებს განვითარების ადრეულ ეტაპზე ან B2B პირდაპირ მიმართვაზე ფოკუსირებაზე.

susna.ge შეფასებები

შეფასებები ჯერ არ არის. იყავი პირველი!
Screenshot of the site susna.ge

დარეგისტრირდა მომდევნო დღეს: 09 June 2021